keskiviikko 10. tammikuuta 2018

Painonpudotuksen pelastus niksi


Tiedäthän sanonnan "vie kielen mennessään", tämä Kuninkaallinen, pirteän värinen,  koostumukseltaan vaahtomainen C-vitamiinipommi on ihanien keltaisten makujen sinfonia.
Ensimmäinen maistiainen saa sinut sulkemaan silmäsi kylmän & maukkaan herkun hivellessä makunystyröitä ja hymy nousee hiljalleen huulillesi pelkästä mielihyvästä. Se on siinä! Painonpudotuksen pelastaja!

Onko sharon hedelmä tuttu? Rakkaalla lapsella on monta nimeä ja sitä kutsutaan myös persimoniksi ja myös kakiksi kutsutaan tätä herkkua, jossa on muuten muihin hedelmiin verrattuna suhteellisen paljon A-vitamiinia. Nyt se kuuluu mun joka viikkoiseen ruokavalioon, ota sinäkin tämä talteen.

- makeanhimo yllättää appelsiini-sharon rientää apuun -
- veto poissa -> "kutsu" appelsiini-sharon  -
- mieli maassa, anna tämän iloisen herkun nostaa se -




Tämähän on mun monologia painonpudotuksesta, koska edessä oleva urakka on suuri ja uskon että te kaikki jotka luette tänne asti olette juuri NE jotka auttavat mua jatkamaan. Tuskin sua kovasti kiinnosta mitä olen syönyt tänään, mutta kerron kuitenkin koska joukossa on aina ainakin yksi joka haluaa sen tietää. Aamiaiseksi taioin Kinkku-juusto-muna Munakkaan, jonka ohjeen luonnollisesti postaan tänne myöhemmin. Aamun välipala oli appelsiini-sharon smoothie ja...

....lounaaksi sujahti pinaattikeittoa kahdella munalla, iltapäivän välipalaksi valitsin Mango-appelsiini smoothien, virhe oli se että mulla oli purkkimangoa, toki se oli ihan semi hyvää, mutta ensi kerralla tuoreesta mangosta. 
Päivän aikana mua ilahdutti suuresti "huurteinen" ilma, kaikki puut, pensaat, talot ja kasvit olivat huurussa... ilahdutan nyt myös sinua näillä kahdella kuvalla... terassimme kellokanervilla ja ulos tekemälleni himmeillä - huurussa.


- palaillaan -


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti