torstai 9. marraskuuta 2017

Blogia kirjoittaa



Pia

Kaikki alkoi kävyistä koska niitä oli lenkkipolun varrella ihan kaikkialla. Ne jäi mieleen jäytämään niin syvälle että keskellä yötä huomasin olevani hieman hereillä ja suunnittelevani mitä teen niistä kaikista kävyistä. Jokaisella lenkillä keräilin kauneimmat kävyt koirankakkapussiin.

Siitä alkoi innostus askarteluun ja kohta huomasin että pieni keittiön pöytä oli tulvillaan tarvikkeita. Syksyllä 2017 arkartelu pöydän valtasivat himmelipillit ja alkoi "himmelitehdas" pienen ajan sisällä tein monen monta erilaista himmeliä, joiden jodosta syntyi tämä blogi, koska halusin jakaa mun pikku kätösin tekemiäni juttuja, osan ohjeineen. Näin syntyi Sisustushitti josta sitten tein kellon.

Tervetuloa mukaan,

bloggausta olen vuosien varrella monesti miettinyt, mutta aina se on jäänyt aloittamatta, mutta nyt se on tässä ja olen iloinen että luet sitä. Myös kirjan jonka haluan kirjoittaa on vielä aloittamatta.


Olen reilu viiskymppinen kahden aikuisen tyttären äiti, kolmen ipanan isoäiti ja asun Oulussa tanskandoggini Arskan, kumppanini Arin & Mimmin (villakoira) kanssa rivitalossa ja "naapurissa" asuu nuorempi tyttäreni perheensä kanssa.

Ennen Oulua 54 ensimmäistä vuotta asuin Turussa, jonne jäivät vanhat vanhempani, vanhempi tyttäreni sekä  hänen tyttärensä, sekä lauma hyvä ystäviä, joista osa yli 40 vuoden takaa, joten mulla on hyvä syy vierailla synnyin kaupungissani muutaman kerran vuodessa.

Tällä hetkellä mulla on aikaa kaikelle hauskalle... askartelulle, valmennukselle, opiskelulle.... kaikki tuo on mun mielestä hauskaa. Blogissa voit seurailla tarkemmin mitä kaikkea puuhastelen.


Teen vapaaehtoistyötä Oulun Hyvänmielen talossa, se on harrastus josta olen aina haaveillut, mutta jotekin sille ei ole ollut aikaa, nyt on ja olen iloinen siitä.


Kiva kun luit tänne asti ja toivottavasti viihdyt blogini parissa, jos haluat antaa mulle "palautetta", otan sen avosylin vastaan.



t. Pia
ps. minusta saa palkata loisto työkaverin - esimiehen - valmentajan - tsemppaajan - kouluttajan - rekrytoijan





Arska      Kaapo    Saimi     Tyyne    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti